fredag 10 september 2010

gratis header

Har suttit och gjort lite nya headers som någon gärna får ta del av. det är skönt att sitta med kaffekoppen och bara "skapa", jag älskar Gimp :)


 NR1

En ljust röd header med en trollslända på.
NR2
En blå header med mönster av blommor och fjärilar som kan anas bakom, bara att lägga in sitt bloggnamn/beskrivning. Passar bra ihop med vit "wrapper",och det vita nertill är för att den ska smälta ihop nertill.

NR3
En rosa barnslig header med texten: att vara verkligt vuxen är att vara en gnutta barn. 
jag lever själv efter det mottot :P


NR4


Samma header som till bloggdesignen jag gjorde. Om man redan har en design man trivs med men vill ha en annan header.lite japan inspirerad med bilder med körsbärsblommor.


4 kommentarer:

  1. Men ååååh :)
    Tjusigt, jag har setat och pillat och trixat å haft mig för att det är såååå kul. Så blir jag aldrig nöjd, och ändrar..haha.
    Så hittar jag din blogg med en massa söta saker :) med en header som passar alldeles perfekt till alla mina färger jag nyss bytt till. Hur bra är inte det då :)!?

    Så jag tackar för den, lånar den :) vet inte hur jag ska lämna tillbaks den dock haha..den rosa/grå/vita
    //Sandra

    SvaraRadera
  2. har du gjort alla i gimp`? vart laddar man ner penslar? :O

    SvaraRadera
  3. Fina, använder en av dem :)

    SvaraRadera
  4. Jättefina! Jag "lånar" också en =)

    SvaraRadera